torsdag 14 februari 2013

Torsdagstema: Färg

Färg är temat idag på fabriken. Här hemma är det kanske inte så mycket färg i form av pasteller eller andra starka färgglada färger. Mest svarta och vita kulörer. Påsk och sommar närmar sig och då tror jag att det kommer in lite mera färger i vårat hus. Jag längtar efter gul och pastell, kanske för att jag vill ha vår och sommar nuuu!



 
Lite trädetaljer hittar man också här hemma.
 

Bebisen är snart här och vi har börjat att inreda barnrummet lite grann. Här får det gärna vara mycket färg! Rött och gult passar väl både kille och tjej? Vi får se vad vi fyller på med när han/hon är här. :)

 
Ha en bra alla hjärtans dag!
 
 

4 kommentarer:

  1. Verkar som att gult är återkommande hos många. Snyggt till svart och vitt. Rött är ju en glad färg tycker jag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Men, oj så fint du har det!! :)

    SvaraRadera
  3. Alltid en massa inspirerande bilder hos dig och därför får du en liten utmärkelse från mig:) GLad Alla Hjärtans DAg...

    Caroline

    SvaraRadera